Loading...

Pop-up marketing

Experienţa ne-a învăţat că pentru a transmite un mesaj memorabil avem la dispoziţie, de cele mai multe ori, doar câteva secunde. Este esenţial să le folosim la potenţialul lor maxim şi să creăm o primă impresie de neuitat folosind o manieră de promovare ieşită „din cutie”, obţinând astfel o rată de răspuns garantată din partea colaboratorilor şi clienţilor.

De aceea ne-am gândit la câteva produse care să realizeze acest deziderat. Acestea sunt, în special, de tip „3D” şi pot fi folosite cu succes în campanii de direct mailing, de promovare a unor produse sau servicii, cadouri personalizate etc., printr-o abordare creativă a conceptului grafic şi personalizare cu identitatea vizuală a companiei sau organizaţiei.

  • Obiecte de tip pop-up – creează o supriză destinatarului deoarece „sar” în momentul deschiderii plicului în care sunt ambalate. Pot fi în formă de cub, prismă (patrulateră sau hexagonală), piramidă sau trunchi de piramidă, căsuţă. Se pretează pentru diverese ocazii sau situaţii şi pot fi personalizate în diverse moduri (putem sugera folosirea drept calendar de birou sau globuri pentru bradul de Crăciun). Pot fi prevăzute cu orificii pentru a fi utilizate drept suport pentru pixuri.
  • Obiecte care îşi schimbă forma sau imaginea – sunt realizate din mai multe părţi care, printr-un mecanism ingenios de culisare sau împăturire, permit schimbarea formei sau imaginii de pe produs. Pot fi folosite ca felicitări sau invitaţii inovative, drept mijloace de transmitere a unui mesaj incitant, tabele tent-uri etc.

Orice idee creativă ai avea, suntem pregătiţi să adaptăm aceste produse sau să realizăm altele noi pentru a obţine efectul pe care îl doreşti.

pop-up marketing
No comments yet, be the first one who will leave the comment.